Sürüş sırasında güvenliği sağlamak amaçlı poka yoke olabilir.Fakat kaza sırasında kapının açılmamasını sebep olma riski yüzünden tam anlamıyla geçerli bir poka yoke olmadığını düşünüyorum.
Şu açıdan sordum hatayı olduktan sonra tespit eden bazı poka yoke lere tanık olmuştum.Benim fikrime göre, iyi bir poka yoke hatayı yaptırmayan poka yoke dir. Hatayı yaptıktan sonra hata yapıldı bilgisi veren poka yokelerde işe yaramazdır.Neden?? çünkü 2inci işlem demek 2 inci işlem ne demek...
Kesinlikle çok doğru buna ek olarak belli bir kuvvetinde altına düşmemesi gerekiyor ayna katlanma kuvvetinin, o da araç belli bir hızın üzerine çıktığında kendiliğinden katlanmasın(kapanmasın) diye.Bilgiler çok açıklayıcı teşekkürler :)