elektronik

  1. A

    3D Printer

    Kendi 3 boyutlu yazıcımı yapmak istiyorum. Bunun için internetten araştırmalara başladım. Bu konuda bilgi ve deneyimi olanlarımız vardır illaki aramızda. Sizlerin tecrübelerine danışmak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim :)
  2. E

    Elektronik Staj Defteri

    Arkadaşlar çalıştığım için stajı naylon yapıyorum defterım bombos nasıl dolduracağım elektronık okuyan staj defterıni benımle paylasabılırmı tesekkurler.
  3. D

    ktü hakkında yorumlar

    KTÜ'yü gerçekten eleştirdikleri kadar kötü mü? Kardeşim Elektrik-Elektronik Mühendisliği kazandı. https://eksisozluk.com/karadeniz-teknik-universitesi--128586?p=23 -> Burada eleştirdikleri kadar.
  4. P

    Osmangazi üni.de mühendislik eğitimi nasıl

    Merhabalar öncelikle aranıza yeni katıldım. Elektrık elektronık muh istiyorum. Osmangazide eğitim nasıldır bilen bir arkadaş var mı , ingilizce olması beni çeken bir şey. Kocaeli ve Sakarya daha mi iyidir ?
  5. KARA6637

    Elektrik-Elektronik Mühendisliği Okumalımıyım?

    Bu sene Uludağ böteden mezun oldum. Kpssden de yüksek puan aldım bi sorun olmassa atanıcam inşallah. Kpss ye hazırlanırken ygs ve lys de girdim. Meslek lisesi çıkışlı olduğum için Bilgisayar, Yazılım, Elektrik - Elektronik (MTOK) yazma imkanım var. Düzce üniversitesinin puanları yetiyor. Tercih...
  6. B

    Op-Amplar için kaynak önerisi var mı?

    Merhaba arkadaşlar ben Erciyes Üni. Mekatronik Müh. öğrencisiyim. Elektronik devreler 2 adlı derste Op-Amplar genel konu itibariyle işleniyor, birkaç kaynağa baktım fakat yetersiz. Tavsiye edebileceğiniz iyi anlatım yapan bir kaynak var mı?
  7. B

    70-100Mhz arası çalışan bir fm alıcı deney seti yapımı.

    Normalda 88-108Mhz arası çalışan cihazı.70-100Mhz arasında yeniden tasarlamak istiyorum.Bilgi paylaşır mısınız?Bunu nasıl yapabilirim.
  8. B

    voltage regulation in transmission system

    bu konuyla ilgili sunum,makale herhangi bir bilgi yardımcı olun.
  9. Abdullakrmn

    Mekatronik ile ilgili yapılabilecek bitirme projesi

    Mekatronik ile ilgili yapılabilecek bitirme projesi
  10. br.özenbirkan

    Elektronik Devre Kitabı

    Hep merak etmiş olduğum konu. Devre elemanları. Ne baz alınarak o eleman seçilir? Değerleri, bağlantıları, neden orada olmazsa olmaz oluşu. Gevşek hayatıma son verip kendimi geliştirmeye başladım yeni yeni. Programlama, yazılım, robotik gibi konular ile ilgileniyorum fakat hepsinin temelinde...
  11. saruhanturgut

    Arkadaşlar bir kaç sorum varda bilgi edinmek istiyorum

    Arkadaşlar ben Pamukkale Üniversitesinde elektrik-elektronik mühendisliği okuyorum.Yeni başladım. Bilgi edinmek için konuyu açma gereği duydum.Elektronik alanına ve programlama alanına ilgi duyuyorum.PLC nedir okuyunca ne olunnuyor ? Bilgi verirseniz sevinirim. :)
  12. E

    Elektrik Mühendisliği Online Türkçe Youtube Dersleri

    Herkese Merhaba Ben Emin, Elektrik Mühendisiyim. Youtube üzerinden Elektrik Mühendisliği ve alt alanlarına ait görüntülü ders ve bilgilendirici videolar hazırlamaya çalışıyorum. Amacım web dünyasındaki Türkçe kaynak birikimi artırmak ve insanların mühendislik alanına ilgisini çekecek ve onları...
Yukarı Alt