M.T.O.K

hasan42

MB Üyesi
Kayıt
31 Ocak 2017
Mesajlar
6
Tepkiler
1
Yaş
20
Selam abilerim ablalarim Ben bu sene lise son sınıfım bilgisayar muh düşünüyorum yalnız meslek liseliyim m.t.O.k tercihi düşünüyorum stajdan dolay çok çalışamadım ama elimden geldiğim kadar sınava çalışıyorum sizce m.t.o.k kotumu yorumlarınızı bekliyorum
 

Kemal Okur

Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
7 Şubat 2015
Mesajlar
351
Tepkiler
204
Yaş
24
Meslek
Mekatronik Mühendisi
Üniv
Fırat Üniversitesi
Merhaba,

Kardeşim ben bu sene metoktan mezun olacağım ve hiç bir kötü yanını görmedim aksine daha faydalı buldum neden diyebilirsin. Mühendislik fakültesinde sadece 2. ve 3. sınıfın yazlarında 24 günlük staj imkanı bulunmakta ancak mtokta ekstra olarak 4. sınıfta 4 aya yakın 14 haftalık bir iş yeri eğitimi deneyimin olacak. Bu da senin yarın mezun olduğunda iş başvurularında referans ve deneyim olacak.

Mühendlik fakültesi kötüdür demiyorum onalrda ekstra olarak bizden daha fazla teorik ders görmekte onlar içinde bu avantaj mevcut. Ancak ilerleyen zamanlarda yani mezun olunca bunun sıkıntısını yaşar mıyım diye sorarsan öyle bir şey olacağını sanmam
 
Konu sahibi
Konu sahibi
H

hasan42

MB Üyesi
Kayıt
31 Ocak 2017
Mesajlar
6
Tepkiler
1
Yaş
20
Anladım abi teşekkürler peki hangi unide okuyor sun
 

Kemal Okur

Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
7 Şubat 2015
Mesajlar
351
Tepkiler
204
Yaş
24
Meslek
Mekatronik Mühendisi
Üniv
Fırat Üniversitesi
Fırat Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği kardeşim
 
Konu sahibi
Konu sahibi
H

hasan42

MB Üyesi
Kayıt
31 Ocak 2017
Mesajlar
6
Tepkiler
1
Yaş
20
First üniversitesi eğitim bakımından nasıl peki
 

Kemal Okur

Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
7 Şubat 2015
Mesajlar
351
Tepkiler
204
Yaş
24
Meslek
Mekatronik Mühendisi
Üniv
Fırat Üniversitesi
Çok çok müthiş değil yani bir odtü yada bir yıldız teknik kalitesi bekleyemezsin ancak mühendislik alanında Türkiye'nin önde gelen üniversiteleri arasında olduğunu söyleyebilirim Fırat üniversitesinin benim gözümde tek kötü yanı mevkisi insanlar doğuda olduğu için burun kıvırıyorlar. Ancak bu üniversite Elazığ ilinde değilde bu kalite ile batıda bir yerde olsa puantaj olarak çok çok daha üst sıralamalarda olurdu diyebilirim.
 
Yukarı Alt