Makina mühendisliğinde sonra yüksek lisans

Konu, 'Genel Konular ve Sorular' kısmında Anukak tarafından paylaşıldı.

  1. Anukak

    Anukak MB Üyesi

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +2 / 0 / -0
    Makina Mühendisliği okuduktan sonra elektrikte yüksek lisans yapabilir miyiz?
     
  2. Oğuzhan Mallı

    Oğuzhan Mallı Yetkili Kişi Genel Yönetici

    Kayıt:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    511
    Beğeniler:
    408
    Meslek:
    Nükleer ve Atom Mühendisi
    En İyi Cevap:
    11
    Değerlendiriler:
    +512 / 5 / -1
    Üniversite:
    MEPhI, KTÜ
    Konu hakkında bilgim yok ama eğer yan dalı elektrik yaparsanız olabilir.

    Üni başlarken her öğrenci yapacağım der ama bölüme başlayınca "bi bitsede gitsek" havası olur :D
     
    • Katılıyorum Katılıyorum x 1
  3. Gomf

    Gomf MB Üyesi

    Kayıt:
    23 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +2 / 0 / -0
    Merhabalar bende makıne muhendıslıgı ıstıyorum da aslında puanım tutuyor ama yazılım konusunda da ilgiliyim bilgisayarı da seviyorum sizce ne yapmalıyım bı turlu karar veremıyorum yazılım da puanım tutmuyor bılgısayar muhendıslıgınde bazı unıversıtelerde tutuyor fakat makıne muhendıslıgınde ktü de tutuyor teknık unıverıste olması acısından bana cok sey katacagını dusunuyorum cok kararsız kaldım ne yapmalıyım
     
  4. Oğuzhan Mallı

    Oğuzhan Mallı Yetkili Kişi Genel Yönetici

    Kayıt:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    511
    Beğeniler:
    408
    Meslek:
    Nükleer ve Atom Mühendisi
    En İyi Cevap:
    11
    Değerlendiriler:
    +512 / 5 / -1
    Üniversite:
    MEPhI, KTÜ
    • Bilgilendirici Bilgilendirici x 1
  5. james lea

    james lea MB Üyesi

    Kayıt:
    22 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    11
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +12 / 1 / -0
    kardesim okudugum yorumlara gore makinada cok mezun var.yani isin zor ben olsam bilgisayar yada eem yi secerim.kusura bakma makinaya biraz kotu yorum yaptigim icin.internetten biraz bak.bende yazmayi dusunuyordum sonradan vazgectim.
     
    • Beğenme Beğenme x 1
  6. Gomf

    Gomf MB Üyesi

    Kayıt:
    23 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +2 / 0 / -0
    Kardeşım her muhendıslıkte çok mezun var açıkçası ktu de falan eem tutmuyo bılgısayar belkı tutar bı sansı var ama makıne tutuyo baska da teknık olmayan unıversıteye gıtmek ıstemıyorum ne yapsam ya
     
    • Beğen Beğen x 1
  7. james lea

    james lea MB Üyesi

    Kayıt:
    22 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    11
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +12 / 1 / -0
    turkiyede muhendislere yeterli deger verilmiyor okudugum yorumlara gore.yanlisim varsa duzeltin.en iyisi kendini gelistirmeye bak birde sececen muhendislikte kendini gelistirdiginde sana artisi olacak mi?tabi en başta mesleği sev.

    bu arada bende muhendis olacam.

    okuyacam :)
     
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2016
    • Beğen Beğen x 1
  8. Anukak

    Anukak MB Üyesi

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +2 / 0 / -0
    Teknik Üniversiteside okumak daha iyi bi de üniversitelere bakarken nerde kendini daha iyi geliştirebilirsin ona bak teknoparkı olan üniversitelere de bak derin Çukurova gibi teknoparktaki şirketlerle iş yapabilirsin orada isteğin bir projeyi gerçekleştirmek biraz daha iyi olabilir benim düşüncem o yönde tabi
     
  9. james lea

    james lea MB Üyesi

    Kayıt:
    22 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    11
    En İyi Cevap:
    0
    Değerlendiriler:
    +12 / 1 / -0
    ege,dokuz eylül ve ızmir yüksek teknoloji üniversiteleri nasıl