makine mühendisliğinden inşaat mühendisliğine geçiş

sssalihkaya

MB Üyesi
Kayıt
29 Ağustos 2015
Mesajlar
25
Tepkiler
7
Yaş
21
Meslek
ÖĞRENCİ
Üniv
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Ben uludağ makine müh. hzırlık öğrencisiyim. sürekli bölüm zor diyorlar ve ileride ingizlice iyi derecede bilmessen iş bulamassın gibi şeyler duyuyorum. inşaat mühendisliğine geçiş yapsam nasıl olur sizce yada kalayım mı? ben bölümü isteyerek yazdım çünkü ilgi alanım..
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:

Kepchup

Özel Üye
Kayıt
22 Kasım 2015
Mesajlar
80
Tepkiler
29
Üniv
Marmara üniversitesi
Her ne olursa olsun istediğiniz ve sevdiğiniz mesleği edinin. Bu size yüzde yüz mutluluk getirmese de mutsuzluk ve ukte getirmeyeceği kesindir. Sistemin ne olduğu önemli değil asıl önemli olan sizin ne yapmak istediğiniz ve ne yaptığınızdır. En baştan ösymye de çalışsan kardeşim önemli olmadığını sana hayatının bütünü gösterecektir.
 

Kemal Okur

Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
7 Şubat 2015
Mesajlar
351
Tepkiler
205
Yaş
25
Meslek
Mekatronik Mühendisi
Üniv
Fırat Üniversitesi
@Kepchup arkadaşıma katılmakla beraber bir kaç şey eklemek istiyorum. İngilizce yada genel olarak yabancı dil diyelim iş hayatında artık önemli bir yere sahip bu sadece mühendis için değil bir çok sektörde bu şekilde artık. Okulunuz bildiğim kadarıyla ingilizce eğitim vermekte bu size çok büyük avantaj sağlıyor.

Makine mühendisliği ve inşaat mühendisliği arasındaki farkları anlamak için size tavsiyem inşaat mühendisliği okuyan bir arkdaşınız varsa ders içeriklerini öğrenin. Benim yakın arkadaşlarım inşaat mühendisi dönemlik ders sayıları az olmasına karşın derslerin ağırlığı biraz var.
 

Furkan Bayram

Yetkili Kişi
Moderatör
Kayıt
15 Şubat 2015
Mesajlar
93
Tepkiler
66
Yaş
25
Meslek
Öğrenci
Üniv
Fırat Üniversitesi
İki arkadaşın tavsiyelerine ilaveten üst sınıfların söylediklerine KESİNLİKLE kulak asmamanızı tavsiye ediyorum.
 
Konu sahibi
Konu sahibi
S

sssalihkaya

MB Üyesi
Kayıt
29 Ağustos 2015
Mesajlar
25
Tepkiler
7
Yaş
21
Meslek
ÖĞRENCİ
Üniv
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
@Kepchup arkadaşıma katılmakla beraber bir kaç şey eklemek istiyorum. İngilizce yada genel olarak yabancı dil diyelim iş hayatında artık önemli bir yere sahip bu sadece mühendis için değil bir çok sektörde bu şekilde artık. Okulunuz bildiğim kadarıyla ingilizce eğitim vermekte bu size çok büyük avantaj sağlıyor.

Makine mühendisliği ve inşaat mühendisliği arasındaki farkları anlamak için size tavsiyem inşaat mühendisliği okuyan bir arkdaşınız varsa ders içeriklerini öğrenin. Benim yakın arkadaşlarım inşaat mühendisi dönemlik ders sayıları az olmasına karşın derslerin ağırlığı biraz var.
teşekkür ederim :))) içim rahatladı

Her ne olursa olsun istediğiniz ve sevdiğiniz mesleği edinin. Bu size yüzde yüz mutluluk getirmese de mutsuzluk ve ukte getirmeyeceği kesindir. Sistemin ne olduğu önemli değil asıl önemli olan sizin ne yapmak istediğiniz ve ne yaptığınızdır. En baştan ösymye de çalışsan kardeşim önemli olmadığını sana hayatının bütünü gösterecektir.
Allah razı olsun
 

Serkan Yazak

MB Üyesi
Kayıt
3 Mart 2015
Mesajlar
56
Tepkiler
49
Meslek
Makine Mühendisligi
Ingilizcenin yalnizca makine mühendisliginde degil, insaat mühendisliginde de büyük bir öneme sahip oldugunu düsünüyorum. Yani zannetmiyorum ingilizcesi veya arapcasi olmayan insaat mühendislerinin cok iyi sartlarda cok iyi yerlerde calistigini. Dil bilmek artik avantajdan ziyade zorunlu bir hale geldi Türkiye'de ve is ilanlarina bakacak olursak cogu meslek icin ingilizce mutlaka istenir. Bölümün zorlugun konusunda katiliyorum. Ben de makine mühendisligi okuyorum.
 
Son düzenleme:
Konu sahibi
Konu sahibi
S

sssalihkaya

MB Üyesi
Kayıt
29 Ağustos 2015
Mesajlar
25
Tepkiler
7
Yaş
21
Meslek
ÖĞRENCİ
Üniv
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Ingilizcenin yalnizca makine mühendisliginde degil, insaat mühendisliginde de büyük bir öneme sahip oldugunu düsünüyorum. Yani zannetmiyorum ingilizcesi veya arapcasi olmayan insaat mühendislerinin cok iyi sartlarda cok iyi yerlerde calistigini. Dil bilmek artik avantajdan ziyade zorunlu bir hale geldi Türkiye'de ve is ilanlarina bakacak olursak cogu meslek icin ingilizce mutlaka istenir. Bölümün zorlugun konusunda katiliyorum. Ben de makine mühendisligi okuyorum.
kaçıncı sınıfsınz hocam
 

Serkan Yazak

MB Üyesi
Kayıt
3 Mart 2015
Mesajlar
56
Tepkiler
49
Meslek
Makine Mühendisligi
hangi üni. dersler zor dımı ganonuz kac
Ben Almanya'da okuyorum. Not sistemi burada farklı biraz Türkiye'ye göre. Bazı dersler zor gerçekten. Zaten makine mühendisliğine kolay diyen kişiye gülüp geçmek yeterli olur :D
 
Konu sahibi
Konu sahibi
S

sssalihkaya

MB Üyesi
Kayıt
29 Ağustos 2015
Mesajlar
25
Tepkiler
7
Yaş
21
Meslek
ÖĞRENCİ
Üniv
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Ben Almanya'da okuyorum. Not sistemi burada farklı biraz Türkiye'ye göre. Bazı dersler zor gerçekten. Zaten makine mühendisliğine kolay diyen kişiye gülüp geçmek yeterli olur :D
çok yardımcı oldunuz. teşekkür ederim hocam Allah razı olsun :))
 
Yukarı Alt